miercuri, 24 iunie 2009

un gand optimist

în povara singuratii mele, am învăţat că într-adevăr TREBUIE să lupţi pentru a obţine ceea ce vrei

DA! pot!

rămâne, acum, să învăţ pentru relalizarile pe alte planuri ...
e greu să lupţi, dar bănuiesc că e şi mai greu să nu faci nimic şi să aştepţi totul pe tavă ... nu ştiu exact ce anume trebuie să fac, însă ştiu unde trebuie să ajung, ştiu care ar trebui să-mi fie rezultatul "muncii" (e uşor vagă exprimarea, tocmai pentru că sunt în până de idei ... aştept să mă ajutaţi voi cu ceva sfaturi)

nu aruncaţi cu roşii în mine, dar, oare nu e mai bine să las jos fair-play`ul şi să joc ... ceva mai "dirty" ? ... poate totuşi, în anumite momente aş avea mai multe de câştigat, dar, probabil, pe termen scurt ...

... sunt stele care CAD, dar totuşi strălucesc ...

adevărul e că-mi e dor ... dar shhht nu mai spuneţi nimănui :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu