marți, 9 iunie 2009

nu stiu sa rad!

Aveam impresia, până deunăzi că există totuşi o libertate pentru fiecare din noi ... se pare însă că nu e aşa ...
Într-adevăr trebuie să învăţam să limităm anumite chestiuni din libertatea de exprimare pentru a nu-i răni pe cei din jur ...
Poţi fi de acord sau nu cu părerea unei persoane dar TREBUIE să o respecţi.

Mici/mari divergente există pe această temă şi vor exista întotdeauna ... ideea e să dăm dovadă de flexibilitate şi poate să încercăm să criticăm mai puţin pe cel de lângă noi să-l înţelegem cu părţile bune şi mai puţin bune ...

Personal asta încerc să fac iar, dacă se va materializa aşa cum mi-aş dori ... numai în timp îmi voi da seama.

Competiţie între prieteni ... oare există? Unii pot spune că da, alţii pot spune că nu ... Mie îmi place să cred că nu există, sau cel puţin există dar, în sensul pozitiv ... în ideea, poate, de critică constructivă? Bineînţeles fără a leza în vreun fel relaţiile dintre părţi ...

Şi închei într-o notă "optimistă" recunosc: încă nu ştiu să râd (când sufletu-mi plânge) ... dar mă străduiesc să învăţ ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu