duminică, 5 iulie 2009

NU!

Zilele trecute ies la o poveste cu o amică, tipă super OK, deşteaptă şi cu tot ce trebuie, mai puţin inspiraţie în a-şi alege partenerii, cel puţin aparent ...

Discuţia începe la un pahar de bârfă, ca-ntre femei, normal ... fiecare povestindu-şi of-ul, iar la final am ajuns la concluzia: am fost întotdeauna respectată, în intimitate, de partener!

Nu pot să tolerez comportamentul bădăran şi lipsit de bun simţ al celor care se "intitulează" bărbaţi! Un NU venit din partea unei femei în anumite momente chiar înseamnă NU! Care parte nu se înţelege dintr-un "NU" ?

Îmi veţi spune că întotdeauna critic bărbaţii, că întotdeauna găsesc câte ceva să-i desconsider ... ei bine, pot spune că nu plec din start cu idei preconcepute, însă după câteva minute de conversaţie, îmi pot da seama, în cele mai multe din cazuri, dacă personajul respectiv are ceva bun simţ şi şarm şi merită "efortul".

cam atât istorioara mea ...

să auzim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu