miercuri, 8 iulie 2009

iertam?

Iertare ... oare ce înseamnă ea pentru fiecare dintre noi?

Oare e mult sau e puţin să ştii să ierţi? Dar să ierţi şi să treci mai departe în noua etapă a vieţii?

Într-un flash realist astăzi mi-am adresat o întrebare, şi anume: la ce-mi aştept albastrul din mare? Aştept ceva ce nu există ... doresc ceva ce nu a fost ... şi în acelaşi timp mă întreb dacă va mai fi ... e ciudat ... ştiu.

Acum vine o altă întrebare: ce anume să ierţi? Ceva ce nu a fost decât în închipuirea ta? ... dar dacă a fost doar în închipuirea ta, de ce eşti ferm convins că ai trăit? Şi ai brusc o revelaţie! DA!!! S-a întâmplat, chiar am trăit o chestie superbă lângă mare ... sau poate aşa am văzut-o eu ... îmi vei spune ...

Cel mai bine pentru a umple golul din mare, părerea mea, e să devenim egoişti când vine vorba de noi înşine şi să încercăm atât timp cât trăim pe acest pământ să-i bucurăm pe toţi apropiaţi nouă!

sper că n-am aberat prea mult ... dacă m-am făcut înţeleasă sau nu ... rămâne să-mi spuneţi voi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu